وحدت اسلامی

وحدت اسلامی

جنگ شیعه و سنی ، هیهات!
وحدت اسلامی

وحدت اسلامی

جنگ شیعه و سنی ، هیهات!

تبلیغات ضد ایرانی و اسلامی

نمی دانم، کلا غرب علاقه خاصی به منفی نشان دادن اسلام و ایران و فرهنگ اسلامی دارد. (دوستان لطفا نگویید این کیه داره می نویسه؟؟ بابا من خودم چهار سال در آلمان بوده ام!) این را جدی بگیرید که یک غربی بد بخت که نمی آید تحقیق کند ببیند اسلام چیست و فرهنگشون چیه؟ (اکثرا) می روند دو تا فیلم هالیوودی و غربی می بینند، می گویند این مسلمان ها دیگه کی هستند؟؟ خودتان فیلم اعلان جنگ جورج بوش رو توی کشور آمریکا ببینید. اکثر مردم سوت و کف و هورا می زنند. بیچاره ها فکر می کنند ما تروریست هستیم.

جدا اگر خودتان را جای آن ها بگذارید... مثلا می خواهید تمدن آزتک را بشناسید. بعد در بازار دو تا فیلم ضد آزتکی می بینید، به نظرتان بعد از آن آیا اگر یک آزتکی ببینید نسبت به او احساس بد و منفی ندارید؟؟


این هم بنر چند فیلم ضد اسلامی و ضد ایرانی:

 

برای بقیه پوستر ها > ادامه مطلب

 پرسپولیس:

یکی از آخرین فیلم‌هایی که انقلاب ایران را هدف قرار داد، فیلم «پرسپولیس» محصول ۲۰۰۷فرانسه، ساخته «مرجانه ساتراپی» و همتای فرانسویش بوده است.

 فیلم پرسپولیس

 

خانه‌ای از شن و مه:
فیلم خانه‏ای از شن و مه محصول سال ۲۰۰۳میلادی ، که از روی کتاب «آندره دوباس» با همین عنوان ساخته شده است زندگی یک خانواده یک ژانرال ارتش طاغوت را به تصویر می‌کشد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در پی مصادره اموالشان، از ترس جانشان به آمریکا مهاجرت می‌کنند.

خانه‌ای از شن و مه

 

سنگسار ثریا:

  فیلمی عجیب و غریب که حتی مکان وقوع داستانش هم به درستی مشخص نبود. این فیلم درباره زنی به نام ثریا بود که به دلیل اعتقاد بر باورهایش و ایستادگی در برابر شوهرش، از طرف وی به ارتباط نامشروع با مردی دیگر متهم شد و آخرش هم سنگسار می شود!

سنگسار ثریا

 

 اسکندر:

الیور استون کارگردانی است که به دلیل مطالعه و پرداختن به جزییات به شهرت رسیده است. از او فیلم «جان اف کندی» را بخاطر داریم که با وسواس زیاد ساخته شده بود و تمام زوایای ترور را بررسی می کرد. اما متاسفانه در فیلم «اسکندر» کاملا قضیه برعکس شد! اسکندر خونخوار تبدیل به یک قهرمان شد و زمانی که در فیلم، به ایران حمله می کند با استقبال گرم ایرانیان وارد ایران می شود.

 اسکندر:

فیلم 300 :

به جز یک اکشن سه بعدی، چیز دیگری برای ارائه نداشت. اما چیزی که ما ایرانیان را شگفت زده کرد، تصویری بود که از ارتش ایران در زمان جنگ با اسکندر یونانی نشان داده می شد. در این ارتش همه جور موجود و هیولایی به چشم می خورد. سربازان سیاه پوست که مشخص نیست در آن زمان در کجای ایران زندگی می کردند!

300

 

ارگو:
یکی دیگر از فیلم‌هایی که با موضوع انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون در دست ساخت است، فیلم «فرار از تهران» ساخته «جورج کلونی» است. «جرج کلونی» و «گرانت هسلو»، همکار فیلمنامه‌نویس او، بر مبنای ماجرای همکاری سازمان «سیا»، هالیوود و دولت کانادا برای خروج شش شهروند آمریکایی از ایران در جریان تسخیر سفارت آمریکا در سال ۱۹۷۹فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند.

ارگو

 

بدون دخترم هرگز:
این فیلم روایتی کاملاً دروغین از زندگی یک زوج ایرانی و آمریکایی است، «بدون دخترم هرگز»، محصول سال ۱۹۹۱داستان زنی آمریکایی به نام بتی است که به همراه دخترش و شوهرش دکتر محمودی به ایران سفر می‌کند ولی با کشوری (مثلاً) پر از وحشت و دلهره روبه‏رو می‌شود. «برایان دیلبرت»، کارگردان آمریکایی سعی کرده تا در این فیلم که به روایت شخص «بتی محمودی» ساخته شده به مخاطب اینگونه القا کند که پس از وقوع انقلاب اسلامی، زنان در جامعه ایران از هیچ گونه حق و حقوقی برخوردار نیستند و مردان با آنها همچون بردگان خود رفتار می‌کنند و آنها نیز حق هیچگونه اعتراضی ندارند.

بدون دخترم هرگز

 

برای مثال تعدادی از فیلم هایی را که ضد ایرانی و اسلامی است و ساخته شده را این جا ببینید.

برای تریلر این فیلم ضد ایرانی اسلامی هم بد نیست ببینید: این جا کلیک کنید.


خب در این وضعیت، به نظرتان اگر ما خودمان، وحدت خودمان را حفظ نکنیم، به کجا می رسیم؟؟؟

آیا نباید در قدم اول خودمان وحدت بین خودمان را حفظ کنیم؟ بعد تازه به فکر جبران تبلیغات درست باشیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد