سلام به همتوون

スイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字سلام به همتــــــــــوونスイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字

スイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字خوش اومـــــــــــــدیدスイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字

スイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字لینکمونم کنید ..خوشحال میشیم スイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字



پایگاه فرهنگی دختر چادری : چادر بر سرم...




::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 ما را در بهشت دنبال کنیید 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


اولین دختر خون آشام چادری+عکس

یکی از ژانرهای پرطرفدار آثار سینمایی، فیلم هایی با موضوع Vampire یا همون خون آشاماست. همه ساله انواع فیلم ها و سریال های خارجی ذیل این موضوع ساخته شده و طرفداران آنها نیز کم نیستند. اما به تازگی یک کارگردان جوان ایرانی به صف سازندگان چنین فیلم هایی پیوسته و فیلمش با عنوان “دختری تنها در شب به خانه می رود” در ژانویه ۲۰۱۴ اکران عمومی شد. اما نکته مهم در این خبر که از آن غفلت شده است استفاده از کاراکتر چادر برای یک دختر خون آشام است که طبیعتا نگاهی منفی به آن ایجاد می کند

ادامه نوشته

ای عاشق مدهای رنگارنگ!

ای عاشق مدهای رنگارنگ!


 ای فریفته لباس های روشن و تنگ که از دنیا به شوق آمده ای! 


هیچ اندیشیده ای که این شوق، حزن آخرت را به همراه دارد؟


...................................................................................

1355994462819837_orig.jpg

خشت اول چون نهد معمار کج ... تا ثریا می رود دیوار کج

از ابتدا بیاموزیم... وقتی که ذهن گنجایشش را دارد نه اینکه فردا به زور تحمیل کنیم ...



ملی‌پوش فوتسال بانوان: با حجاب بازی کردن اصلا سخت نیست

ملی‌پوش فوتسال بانوان: با حجاب بازی کردن اصلا سخت نیست

بازیکن خوزستانی تیم ملی فوتسال بانوان می‌گوید به نظرم با پوشش اسلامی بازی کردن اصلا سخت نیست و خیلی هم راحت است.


سهیلا ملمولی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار کرد: در این مسابقات در گروه خودمان و در اولین دیدار به مصاف تیم مالزی رفتیم که این تیم را شکست دادیم. در دیدارهای دوم، سوم و چهارم نیز به ترتیب با تیم های تایلند، ویتنام و هنگ کنگ بازی کردیم که آن‌ها را نیز از پیش رو برداشتیم. در بازی مقابل هنگ کنگ که 5 بر صفر به پیروزی رسیدیم، موفق شدم یکی از گل های تیم ملی را به ثمر برسانم. وی با بیان این که دیدارهای سختی را پشت سر گذاشتیم، ادامه داد: فکر این که دیدار سختی برابر تایلند داشته باشیم را می‌کردیم؛ چرا که در یک دیدار دوستانه با این تیم بازی کرده بودیم و دیدارمان نزدیک به هم بود و حتی تایلند در مسابقات آسیایی نسبت به آن دیدار دوستانه خیلی پیشرفت کرده بود و بسیار منظم و قوی‌تر شده بود. بازیکن خوزستانی تیم ملی فوتسال بانوان افزود: در مرحله یک چهارم نهایی نیز به مصاف اندونزی رفتیم که این تیم را نیز 6 بر صفر شکست دادیم و خدا ما را کمک کرد و توانستیم به فینال برسیم. در دیدار پایانی نیز رو در روی ژاپن قرار گرفتیم. ملمولی ادامه داد: در این دیدار در نیمه نخست موفق شدیم گل اول را به ثمر برسانیم ولی در نیمه دوم ژاپنی‌ها با تغییر و تحولی که در سیستم بازی خود به وجود آوردند، توانستند گل تساوی را بزنند. وی گفت: با این نتیجه، وارد وقت‌های اضافه شدیم که در پنج دقیقه نخست وقت های اضافه، هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند ولی در دقیقه سوم از پنج دقیقه دوم وقت‌های اضافه، ژاپن گل برتری را به ثمر رساند. ما اگر دو دقیقه دیگر دوام می آوردیم، وارد ضربات پنالتی می شدیم که آن موقع شانس ما برای پیروزی بیشتر بود. به هر حال در این بازی حق ما باخت نبود و البته شانس هم یارمان نبود. این ملی پوش خوزستانی با بیان این که برای رسیدن به این جایگاه واقعا تلاش کردیم، اظهار کرد: 20 ماه در اردو بودیم و به نظرم همه چیز دست به دست هم داد تا ما در این مسابقات مقام بیاوریم. خدا خواست که برای کشورمان مقام کسب کنیم و افتخارآفرین باشیم. وی درباره عملکرد تیم ملی گفت: معتقدم عملکرد تیم ملی در این دوره از رقابت ها عالی بود؛ من 14 سال است که عضو تیم ملی هستم و به نظرم تیم ملی امسال بهترین بازی ها را به نمایش گذاشت. ملمولی درباره تاثیر حجاب بانوان ایرانی در عملکرد آن ها اظهار کرد: به نظرم با پوشش اسلامی بازی کردن اصلا سخت نیست و خیلی هم راحت بود. البته کشورهای دیگر نزد ما می‌آمدند و می‌گفتند شما خیلی زحمت می‌کشید که با این نوع پوشش، بازی می‌کنید و پیروز هم می‌شوید. وی ادامه داد: بازی کردن ما با حجاب برای آن‌ها تعجب آور بود. ما برای آنها یک الگو شده بودیم و حتی روز آخر در آن جا به ما می‌گفتند که مقنعه و حجاب خود را به ما بدهید تا ببینیم که ما هم می توانیم مثل شما بازی کنیم یا این که تحمل نمی‌کنیم! بازیکن خوزستانی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان با بیان این که مدالم را به خانواده‌ام و کسانی که برای من زحمت کشیدند، تقدیم می‌کنم، عنوان کرد: امیدوارم با به دست آوردن این نشان، توانسته باشم زحمات آن ها را جبران کنم.

علت بی‌حجابی تنها بی‌اطلاعی نیست


علت بی‌حجابی تنها بی‌اطلاعی نیست

این فعال دانشجویی گفت: غفلت از حجاب تنها از عدم آگاهی نشات نمی گیرد و گاهی این سهل انگاری ناشی از پایین بودن اعتماد به نفس شخص می باشد.

الهام انصاری،فعال فرهنگی دانشگاه شیراز بیان کرد:معضلات کنونی در حیطه عفاف وحجاب ناشی از عدم آگاهی نیست و گاهی اوقات علت عدم رعایت حجاب، ناشی از پایین بودن اعتماد به نفس قانون مداری شخص می باشد. 


وی افزود :بحث مستقیم روی حجاب بیش از آنکه جاذبه داشته باشد دافعه به همراه خواهد داشت و با کارهای سطحی نمی توان این مشکلات را حل نمود. 

این فعال دانشجویی ادامه داد:اگر ما دغدغه کار فرهنگی داشته باشیم باید از سر دوستی با دیگران وارد شده و ریشه را بخشکانیم. 

انصاری بیان کرد :در ترم جاری ما برنامه خود را برمبنای دوستی با دانشجویان ورودی جدید قرار داده ایم و شاید بهتر است عمل واکسینه را انجام دهیم چرا که به نظر ما به جواب مطلوب تری خواهیم رسید.

بررسی قانون عفاف و حجاب در کارگروه‌های تخصصی وزارت کشور  

حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به اجرای قانون عفاف و حجاب‌، گفت: این موضوع در کارگروه‌های تخصصی وزارت کشور در حال رسیدگی است و هنگامی که بررسی‌های تخصصی به پایان برسد، در این باره اطلاع‌رسانی لازم را انجام می‌دهیم. 


وی همچنین در پاسخ به این سوال که برخی چهره‌های سیاسی نسبت به تغییر همه استانداران دولت دهم انتقاداتی را مطرح کرده‌اند، نظر شما در این باره چیست؟ گفت: در دولت تدبیر و امید ضوابطی برای انتخاب استانداران از سوی دولت و وزارت کشور مدنظر است و ما سوابق افراد را صرف نظر از اینکه در حال حاضر استاندار باشند یا نباشند، بررسی می‌کنیم. 

قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: اگر آن افراد دارای ملاک‌های مورد نظر وزارت کشور بودند، طبیعتاً ابقا می‌شوند و اگر شرایط مورد نظر را نداشته باشند، تغییر پیدا می‌کنند. 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی پیشتر در سی‌ و دومین مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی با بیان اینکه، بانوان عفیف جامعه ما باید از حضور پلیس احساس آرامش و امنیت کنند، اظهار داشت: در جامعه، زنان ما در مسیر عفت و پاکدامنی هستند و اگر در مسئله حجاب تذکری لازم است، آن تذکر باید از مدرسه و دبیرستان و دانشگاه و مساجد و علما و حوزه‌ها آغاز شود. آخرین مرحله کاری است که به تذکر پلیس می‌انجامد، پلیس نباید بار همه را خود به‌تنهایی بر دوش گیرد. 

وی تاکید کرده بود: دولت در این راستا مصمم است پیش‌قدم باشد. وزارت کشور طبق وظیفه قانونی‌اش در این زمینه پیش‌قدم خواهد بود و پلیس یار و همکار همه آنهایی خواهد بود که به‌غیر از دولت، وظیفه فرهنگ جامعه را بر دوش دارند. ما باید کاری کنیم پلیس که محبوب مردم است، از این پس محبوب‌تر باشد. پلیس ملجأ و پناهگاه مردم است و از این پس باید به پناه مستحکم‌تر مردم تبدیل شود

" چــادری هــا عاشــق تــرنــد "

اگــر دختــرکان به رنــگ و لعــاب به دیــوار شــهر پاشیــدن می بالــند..

تو زیر چــادرت بمــان...

چــرا کــه

" چــادری هــا عاشــق تــرنــد "

قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ

آیات حجاب در سوره " نور " و  سوره " احزاب ".

آیات مربوط به موضوع حجاب در دو سوره از قرآن آمده است: یکی سوره " نور " و دیگر سوره " احزاب ". در سوره نور آیه ای که مربوط به مطلب است آیه 31 می باشد. چند آیه قبل از آن آیه متعرض وظیفه اذن گرفتن برای ورود در منازل است و در حکم مقدمه این آیه می باشد. تفسیر آیات را از آنجا شروع می کنیم: «یا ایها الذین آمنوا لا تدخلوا بیوتا غیر بیوتکم حتی تستانسوا و تسلموا علی اهلها ذلکم خیر لکم لعلکم تذکرون* فان لم تجدوا فیها احدا فلا تدخلوها حتی یؤذن لکم و ان قیل لکم ارجعوا فارجعوا هو ازکی لکم و الله بما تعملون علیم* لیس علیکم جناح ان تدخلوا بیوتا غیر مسکونة فیها متاع لکم و الله یعلم ما تبدون و ما تکتمون* قل للمؤمنین یغضوا من ابصارهم و یحفظوا فروجهم ذلک ازکی لهم ان الله خبیر بما یصنعون * و قل للمؤمنات یغضضن من ابصارهن و یحفظن فروجهن و لایبدین زینتهن الا ما ظهر منها و لیضربن بخمرهن علی جیوبهن و لایبدین زینتهن الا لبعولتهن او آبائهن او آباء بعولتهن او ابنائهن او ابناء بعولتهن او اخوانهن او بنی اخوانهن او بنی اخواتهن او نسائهن او ما ملکت ایمانهن او التابعین غیر اولی الاربة من الرجال او الطفل الذین لم یظهروا علی عورات النساء، و لا یضربن بارجلهن لیعلم ما یخفین من زینتهن و توبوا الی الله جمیعا ایها المؤمنون لعلکم تفلحون»؛ ای کسانی که ایمان آوردید! به خانه دیگران داخل نشوید مگر آنکه قبلا آنان را آگاه سازید. و بر اهل خانه سلام کنید. این برای شما بهتر است. باشد که پند گیرید. اگر کسی را در خانه نیافتید داخل نشوید تا به شما اجازه داده شود. اگر گفته شد باز گردید، بازگردید که پاکیزه تر است برای شما. خدا بدانچه انجام می دهید داناست. باکی نیست که در خانه هائی که محل سکنا نیست و نفعی در آنجا دارید (بدون اجازه) داخل شوید. خدا آنچه را آشکار می کنید و آنچه را نهان می دارید آگاه است. به مردان مؤمن بگو دیدگان فرو خوابانند و دامنها حفظ کنند. این برای شما پاکیزه تر است. خدا بدانچه می کنید آگاه است. به زنان مؤمنه بگو دیدگان خویش فرو خوابانند و دامنهای خویش حفظ کنند و زیور خویش آشکار نکنند مگر آنچه پیدا است، سرپوشهای خویش بر گریبانها بزنند، زیور خویش آشکار نکنند مگر برای شوهران، یا پدران، یا پدر شوهران، یا پسران، یا پسر شوهران، یا برادران، یا برادر زادگان، یا خواهرزادگان، یا زنان، یا مملوکانشان، یا مردان طفیلی که حاجت به زن ندارند، یا کودکانی که از راز زنان آگاه نیستند (یا بر کامجوئی از زنان توانا نیستند) و پای به زمین نکوبند که زیورهای مخفیشان دانسته شود. ای گروه مؤمنان همگی به سوی خداوند توبه برید، باشد که رستگار شوید. (نور/ 27-31)
مفاد آیه اول و دوم اینست که مؤمنین نباید سرزده و بدون اجازه به خانه کسی داخل شوند. در آیه سوم مکانهای عمومی و جاهائی که برای سکونت نیست از این دستور استثناء می گردد. سپس دو آیه دیگر مربوط به وظائف زن و مرد است در معاشرت با یکدیگر که شامل چند قسمت است:
1 - هر مسلمان، چه مرد و چه زن، باید از چشم چرانی و نظر بازی اجتناب کند. 
2 - مسلمان، خواه مرد یا زن، باید پاکدامن باشد و عورت خود را از دیگران بپوشد. 
3 - زنان باید پوشش داشته باشند و آرایش و زیور خود را بر دیگران آشکار نسازند و در صدد تحریک و جلب توجه مردان برنیایند. 
4 - دو استثناء برای لزوم پوشش زن ذکر شده که یکی با جمله «و لا یبدین زینتهن الا ما ظهر منها» بیان شده است و نسبت به عموم مردان است و دیگری با جمله «و لا یبدین زینتهن الا لبعولتهن الخ» ذکر شده و نداشتن پوشش را برای زن نسبت به عده خاصی تجویز می کند.

حجاب مایه ی وقار، متانت و احترام به زن ...

حجاب مایه ی تشخّص و آزادی زن است؛

برخلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهربینانه ی مادیگرایان، مایه ی اسارت زن نیست.

زن با برداشتن حجاب های خود، با عریان کردن آن چیزی که خدای متعال و طبیعت پنهان بودنِ آن را از او خواسته،

خودش را کوچک می کند، خودش را کم ارزش می کند.

حجاب وقار است، متانت است، ارزشگذاری زن است، سنگین شدن کفه ی آبرو و احترام اوست؛

این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسئله ی حجاب تشکر کرد؛ این جزو نعمتهای الهی است.

......................................................................................

بیانات امام خامنه ای در دیدار جمعی از مداحان سراسر کشور 91/2/23

ازنسل حــــــــــــوا...

من دخــــــترم...



ازنسل حــــــــــــوا...



باظرافــــــت ها و زيبايي ها...



اما زيبايي هاي من



رازهايي هستند محــــرمـــانــــه...



خالقم سفارش كرده



جز براي محارم فاششان نكنم....